انواع کلایمر در تهران

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



 کلایمر مکانیکی

 ساده‌ترین انواع کلایمرها، کلایمر مکانیکی است. این کلایمر با استفاده از دست حرکت می‌کند. پس همانطور که انتظار دارید کار با آن از سایر کلایمرها دشوارتر است. در حقیقت در این نوع کلایمر، دیگر از الکتروموتور خبری نیست و به جای آن وینچ (قرقره و زنجیر) وجود دارد. دلیل سختی استفاده از این نوع کلایمر، آن است که برای به حرکت درآوردن این وسیله باید انرژی و نیروی انسانی خودتان را صرف کنید. این نوع کلایمر بیشتر در ساختمان‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت حرکت آن نیز به دلیل بهره گیری از نیروی دست، کم است. نکته دیگر در رابطه با کلایمرهای دستی آن است که این وسیله را برای جابجایی افقی نمی‌توانید به کار ببرید. خوشبختانه اگر کلایمر شما از نوع مکانیکی باشد، در اجاره کلایمر و خرید کلایمر در تهران با رویال فلای مجبور هستید هزینه کمتری پرداخت کنید!

 سیستم مونوریل

قبل از اجاره کلایمر رویال فلای، جالب است بدانید نوع جدیدی از کلایمر مجهز به سیستم مونوریل وارد بازار شده است. در حقیقت برای به کار انداختن این نوع کلایمر یک ریل تکی دور تا دور ساختمان نصب می‌شود؛ به این ترتیب امکان دسترسی به همه نقاط ساختمان به وجود می‌آید. ممکن است دسترسی به برامدگی، حاشیه‌ها، گوشه‌ها، طاقچه‌ها، قوس‌ها و … یک ساختمان با نمای پیچیده، بسیار سخت باشد؛ اما به لطف وجود کلایمرهای مجهز به سیستم مونوریل، می‌توان به صورت افقی در دورتادور ساختمان حرکت کرد و به مکان‌های گفته شده دسترسی پیدا کرد.

 سیستم ماشین روف

نوع دیگری از کلایمر مجهز به سیستم ماشین روف یا روف کار است. این نوع کلایمر مجهز به اتاقکی به نام روف کار است که می‌تواند روی مرتفع‌ترین بخش یک آسمان خراش جایگذاری شود. به این ترتیب امکان دستیابی به نقاط بالایی آسمان خراش‌ها نیز فراهم می‌شود. روف کار معمولاً یک ریل روی پشت بام دارد که آن ریل میتواند از نوع فولادی و کریدورهای بتنی باشد. البته باید بدانید که قیمت اجاره کلایمر با سیستم ماشین روف از سایر کلایمرها بیشتر است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 18 تير 1402 ساعت: 18:21 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: